Pagini

luni, 27 august 2012

La o bataie de inima distanta.


La o bataie de inima distanta.

Ti-am ascultat inima de atatea ori
Incat i-am invatat cantecul pe de rost,
Doar ca nu erai,tu,pe calea sa mori,
Ci eu muream, sub privirile tale.

Nu m-am saturat niciodata de acel sunet
De dragoste,de ura,de mila,de compasiune
Si nu mi-a scapat niciodata vrun urlet,
Cand tu imi distrugeai a mea lume.

Cu o singura bataie, ca un sunet de aripi
Usoar,cald,luminos si vindecator
Am murit in bratele tale
Am murit,iubite,nestiind cat ma doare.


"Sau ne vom scufunda in neant sau vom avea alt drum,numai sa fim impreuna.Iar aici, unde ne-am chinuit atata, sa nu ramana in urma noastra decat tacerea." (Henryk Sienkiewicz - Fara ideal)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi parerea ta sincera.