Pagini

duminică, 28 martie 2010

Kinda Shakespeare


Nu e minciuna ceea ce gura mea vorbeste ci e adevar pe pielea mea l-am trait




Cu urechile mele am auzit..si pe fruntea mea am simtit sudoarea rece curgand la vale




In timp ce demonul k ochii negrii,ma fermeca cu privirea lui mirobolanta




Iar gura lui vorbea despre alta fata;




Inima mi se strangea in piept asemenea unui purice




Iar mintea mea inceta sa mai dea crezare




Iluzia generata de speranta se prapadea vazand k ochii




Intrebarea de mult asteptata era pusa k o negatie in fata




Si inima mea sfaramata




Plangea in surdina..amorul!




Ingrijorarea de pe fata lui palise,




 palise..ca o margareta trista




Ochii lui erau acum ingrijorati




De starea mea spirituala




Mintind un zambet i-am zis k n-am patit nimic




Ca inima-mi nu-mi plange




Ca sunt doar uluita




De perla pe care el a gasit-o in oceanul asta de lume

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi parerea ta sincera.