Pagini

sâmbătă, 27 martie 2010

Primul pas spre sfera virtuala.Un pas mic pentru mine,un pas mare pentru blog!
Primul meu blog si am atatea emotii.Oare continutul lui va fi citit de cineva?Gandurile astea subrede care ma trezesc in miez de noapte si nu-mi dau pace vor fi citite si de altcineva?
Imi pare bine ca am decis sa fac acest pas.Asa..poate,voi gasi oameni care impart aceleasi idei,sentimente,pasiuni cu mine.Astfel am un spatiu nelimitat unde sa ma desfasor.Imaginatia mea e nelimitata,gandurile imi curg prin minte asemenea unei cascade insa doar putine isi gasesc un rost pe foaia alba de hartie.
Nu incerc sa demonstrez ceva anume prin asta,nu incerc sa ma laud.Nu ma consider a fi o scriitoare.Doamne fereste!Pana acolo mai am fooooarte mult de lucru si mai ales de scris.Visul de a deveni scriitoare este undeva foarte departe in viziunea asupra viitor.

3 comentarii:

Spune-mi parerea ta sincera.