Pagini

sâmbătă, 10 aprilie 2010

Am incercat sa ignor problema dar se pare ca ma va obseda odata si odata.Ce este aceasta frica de a pune mana pe stilou si de a scrie?Mi-e frica...dar de ce?N-am mai scris la povestea mea de o luna..o luna!!?
Intr-o luna as fi putut sa ajung cu ea spre sfarsit dar...
Fac mici modificari, dar in intervalul acesta n-am putut sa scriu nici macar o propozitie in plus fata de ce lasasem.Daca scriu e ca si cum m-as mintii.
S-a intamplat ceva cu mine.Atitudinea mea s-a schimbat si de asta simt poate acum ca ceea ce am scris pana atunci a fost o minciuna.Simt ca unele evenimente de acolo,din poveste, care au fost reale, sunt doar niste lungi iluzii.
E chinuitor.Am in minte gandul :Azi voi scrie!Dar nu scriu...in zadar.Ceva ma blocheaza.
As vrea sa scap de frica asta...

2 comentarii:

Spune-mi parerea ta sincera.