Pagini

miercuri, 14 aprilie 2010

DEVIANT!

Yuuki si-a facut cont pe deviantART :x
Mi-am gasit un nou hobby si acela de a face muuuuuuuuuuulte poze:X
Nu stiu ff. multe despre fotografie si nu am destule cunostiinte dar , fotografiez ce ma inspira si in maniera in care ma atrage.Pozele imi sunt niste amintiri pe care le voi pastra toata viata.Spre ex : Cum poti sa ingheti un sarut cu persoana iubita?Simplu : il fotografiezi :D
De aceea imi place sa am muuulte poze cu toti prietenii mei fiindca imi sunt dragi si ii iubesc si fiindca imi sunt alaturi de mine am sa-i port mereu in suflet.La batranete cand voi revedea iar pozele am sa-i plang,probabil nu o sa mai avem legaturi dar tot am sa zambesc in sinea mea la zilele de atunci.Astfel fiind spuse uitati linkul :
http://yuukiliciouss.deviantart.com/

Un comentariu:

Spune-mi parerea ta sincera.