Pagini

joi, 26 august 2010

Sunt cu capul in nori

Hai sa zburam pe cerul albastru ca margelele bunicii.
Sa muscam cu pofta din nori si sa descoperim ca sunt dulci.Au gust de dragoste si de vata de zahar.
Zburdand mai sus si tot mai sus, pescarusii sa ne dea cate o pana alba cu care sa scriem pe un papirus furat de la vreo mumie o romanta uitata prin sertarul mintii noastre unde s-au tesut panze de paianjen.
Tot mai sus si mai sus sa radem la soare,purtand la ochii ochelarii cu care vedem filmele 3D.
Sa-mi musti umarul drept si sa incepi sa razi.
Sa fi intr-o beatitudine catalizata de soarele care rade cu dintii de lapte.
Iti place sa fi cu capul in nori?

3 comentarii:

  1. nu stiu cum e pentru tine , dar mie imi trezeste senzatii ciudate fraza cu muscatul de umar..
    Despre ochelarii pentru filme 3d ti-am zis deja , geniala idee ;))
    Pana la urma ti-ai raspuns?

    RăspundețiȘtergere
  2. da mi-am raspuns :D
    DA normal ca imi place 8->
    si multumesc pt comentariu

    "chuu"

    RăspundețiȘtergere
  3. ma face sa ma pierd in contemplare si sa-mi imaginez tot ce ai scris ;;)

    e superb :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi parerea ta sincera.